In een mobiele wereld, waar technologie steeds sneller verandert, stellen communicatie-API’s bedrijven in staat om de manier waarop ze met klanten en medewerkers omgaan radicaal te veranderen.
Grote ondernemingen zoeken naar manieren om hun manier van werken geleidelijk aan te veranderen en digitale transformatie om te zetten in een continu proces. De leiders op het gebied van bedrijfscommunicatie omarmen verandering, open innovatie en nieuwe ecosystemen die UC, CPaaS en AI op nieuwe manieren combineren.
Programma
Dag 1 zal gewijd zijn aan het leren over de stand van de techniek van programmeerbare telecommunicatie, contextuele communicatie, de rol van API’s en hoe een succesvolle API-strategie voor continue innovatie in kleine en grote organisaties op te bouwen en uit te voeren.
Dag 2 zal zich richten op de volgende stappen in klantervaring, contactcenters, conversatie-interfaces, voice assistants, big data en AI, waarbij gekeken zal worden naar waar de belangrijkste spelers mee bezig zijn, waar gebruikers en merken naar op zoek zijn en de impact van dit alles op onze samenleving.